fade-leftfade-right Quick Start

Je wordt pas fit al er tegelijkertijd aan het Fysiek en het Mentale gedeelte gewerkt wordt. De FFM Methode.

 

Duur: 12 weken 

Wat gaan we doen: 

  • Je krijgt handvatten voor het omgaan met (werk)druk
  • Je leert tegenwerkende patronen en routines te herkennen en te doorbreken
  • Je pakt je lichamelijke spierburnout waardoor je ook de vermoeidheid aanpakt en pijn minder wordt.
  • Je leert grenzen te bewaken
  • Je leert wat je meot doen om goed te kunnen slapen (indien nodig)
  • Piekeren, malen en doemdenken wordt omgebogen naar constructief denken
  • Je leert relativeren en van daar uit te handelen
  • Je leert de (nood)signalen van je lichaam te herkennen en er naar te handelen
  • Je leert ander om te gaan met hardnekkige thema's zoals perfectionisme, teveel werk naar je toe trekken, geen 'nee' kunnen zeggen, controlegedrag, hoge ambitie, of een (te) groot veranwoordelijksheidgevoel.

Wat krijg je:

  • Jij staat als persoon centraal.
  • 12 weken begeleiding waarin 12 conctact momenten zitten
  • Zes strategie gesprekken met een levensstrategist
  • Zes strategie en behandelingen met de lichaamsstrategist
  • Wij werken niet in opdracht van de werkgever. Wij geven ook geen informatie aan instanties of werkgevers
  • Persoonlijke levensstrategist
  • Persoonlijke lichaamsstrategist
  • Altijd telefonisch of mail support buiten de vaste contact momenten
  • Je geniet van meer dan 30 jaar ervaring die Tom en ik samen hebben.
GRATIS en Vrijblijvend Strategie Gesprek

Je gegevens zijn veilig. Wij houden ook niet van spam. Ze worden niet gedeeld.